Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telesport.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ako ugasimo mikrofone, nitko neće čuti rasizam s tribina. Tako se Talijani bore s problemom

La Repubblica je objavila snimku razgovora u kojem se predlaže ovaj genijalan plan

Svima je jasno da Italija ima problem s rasizmom na tribinama. U redu, nema ga samo Italija, ali Serie A je u posljednje vrijeme poprište sve više sličnih incidenata.

Problem je, kako to obično biva s rasizmom i ostalim oblicima netrpeljivosti, puno širi od “gluposti pojedinaca”; on je ukorijenjen u sistemsku logiku europskog, pa tako i talijanskog, nogometa.

Talijanske glavešine su, dakako, odlučile pozabaviti se s tim problemom i stati mu na kraj. Rješenje koje je predložio Luigi De Siervo, izvršni direktor prve talijanske lige, predložio je tako da je najbolji način borbe protiv rasizma praviti se da on ne postoji.

Ne zafrkavamo se.

La Repubblica je objavila snimku sastanka između De Sierva i predsjednika talijanskih klubova u kojoj De Siervo predlaže da se ugase mikrofoni na ‘problematičnim’ tribinama. Vijest se proširila medijima i izazvala konsternaciju. Ubrzo, reagirao je sam De Sierva.

Pričali smo o TV proizvodu i o tome kako želimo proizvesti spektakl u kojem će uživati svi. Mi nismo policija niti inspektori ili rukovoditelji Saveza, čiji je posao uhvatiti se u koštac s problemom rasizma.”

“Govorili smo o gašenju mikrofona ne bi li najbolje na TV-u prenijeli ljepotu talijanskog nogometa, a ne stavljali fokus na ružne incidente.”

Moramo li uopće početi pisati o tome na koliko je razina ova obrana problematična?

Ali tako je to kada živimo u svijetu u kojem su globalno tržište, profit i TV prava jedini kriteriji kojima se najmoćniji faktori nogometnog svijeta rukovode.