Sve znate: Bjelorusija je jedina europska zemlja koja zbog pandemije koronavirusa nije zaustavila svoju nogometnu ligu.
Ne samo to, utakmice se i dalje igraju pred gledateljima, što predstavlja izniman rizik za javno zdravlje i što je posljedično izazvalo protest navijačkih grupa i posjetitelja.
Čini se da je u bjeloruskoj nogometnoj zajednici ipak prevladao zdravi razum, budući da su posjete utakmicama sve slabije i slabije; utakmicu polufinala Bjeloruskog kupa u srijedu, recimo, gledalo je samo 813 posjetitelja.
Dinamo Brest je spomenutu utakmicu pobijedio, a uprava kluba je smislila, hm, ingeniozno rješenje kako istovremeno zaraditi, pomoći u borbi protiv virusa i omogućiti navijačima iskustvo gledanja utakmice.
Iako, “iskustvo” uzmite s debelim znacima navoda.
Naime, Dinamo je za utakmicu prodavao ‘virtualne’ ulaznice po cijeni od 67 rublja (otprilike 27 eura) koje uključuju: fizičku ulaznicu, program, deset posto popusta u fan šopu i fotografiju nalijepljenu na lutku obučenu u dres jednog od europskih klubova i lociranoj na tribini.
Da, dobro ste pročitali…
Klub je napisao da će “dio zarade od virtualnih ulaznica” biti doniran za borbu protiv pandemije. S obzirom da neki komentari na Dinamovim društvenim mrežama pišu kako je prodano manje od 100 ulaznica, sumnjamo da čitava priča predstavlja bilo što drugo osim bizarne anegdote…