Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telesport.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Hibridni rat na Barçin način: Barcelona je, kažu, angažirala ljude da po Twitteru pljuje svoje igrače

PR agencija koja brine za imdiž kluba na društvenim mrežama blati Messija, Piquéa, Guardiolu...

Nije netočno primijetiti da je Barcelona posljednjih dana mjesto s kojeg stižu vijesti neuobičajenih tonova. Ne tako davno nezamislivo je bilo Lionela Messija staviti u kontekst s negativnim prizvukom, peglale bi PR službe informaciju koja je nefiltrirana stigla u javnost, vjerojatno se sazivale i hitne konferencije za medije samo da Njegovo genijalno veličanstvo ostane neukaljano.

I nije to ništa pretjerano čudno. Nije neuobičajeno, samo, ti su dani, vidjeli smo, postali prošlost.

Nakon Messijeva nedavnog nekarakterističnog ispada na Internetu, Barcelona nije skočila u zaštitu Nedodirljivog lupanjem sportskog direktora Erica Abidala po prstima. Sve je nakon kritike i kritike na kritiku nekako pometeno pod tepih, a nova utakmica već je bacila prašinu na glavninu te priče. Onaj dio koji se još nazire ostaje tinjati uz prijetnju da postane požar koji PR agencije neće lako ugasiti.

Posebice ne ova koja trenutačno pegla Barcelonin imidž i imidž njena predsjednika. Svakako ne ukoliko je istina ono o čemu danas pišu španjolski mediji pozivajući se na Què t’hi jugues.

A pišu da je klub unajmio agenciju I3 Ventures kojoj je zaduženje glancati imidž predsjednika na društvenim mrežama pa tako Josep Maria Bartomeu mora blistati čak i na uštrb blistanja drugih i od njega jačih klupskih imena. I(li) baš na uštrb njih.

Priča kaže da je za predstavljanje u javnosti katalonski klub (koji implodira) sad koristi usluge agencije koja upravlja sa stotinjak profila na društvenim mrežama kao što su Twitter i Facebook, a s kojih su napadani i Messi (zbog odugovlačenja u pregovorima oko novog ugovora) i Gerard Piqué (uslijed povećanja svojih poslovnih aktivnosti, među kojima i posla oko Davis Cupa). Nisu jedini koji su osjetili udarac pristigao s te strane, svoju su porciju, piše Marca, dobili i Xavi, Pep Guardiola, Carles Puyol, Joan Laporta

Barcelona je potvrdila da koristi usluge spomenute agencije. Ako klubu želite vjerovati onda znajte i da iz njega poručuju da o napadima na navedene ništa nisu znali. Pri sklapanju posla vrijednog milijun eura o tome se, valjda, nije razgovaralo.