Huddersfield je predstavio nove dresove. Navijačima je, međutim, odmah pao mrak na oči

Neki navijači smatraju da se radi o marketinškoj podvali

“Odlučili smo se na baš modernu verziju u rješenju prikazivanja čuvenog Paddy Power loga. To je jedna napredna, inovativna kompanija, zbog toga smo i uzbuđeni što surađujemo s njom. Novi logo je baš upadljiv zbog čega također pojačava i našu reputaciju inovativnog kluba”, govorio je danas u visokom kreativnom registru Sean Jarvis, čovjek koji je zadužen za sve komercijalne operacije u engleskom drugoligašu Huddersfieldu. U pitanju je, naravno, predstavljanje novih dresova.

Ali nakon što su se iz prvog preselili u drugi razred engleskog nogometa, Huddersfieldovi navijači dobili su i ovo:

Da, iz kluba kažu da se radi o modernoj varijaciji na tradicionalnu bijelo-plavu kombinaciju. Međutim, varijacija uključuje i maksimalnu dijagonalu od ramena do kuka kojom se reklamira glavni klupski sponzor — irska kladionica. Također, grb kluba je inače zauzimao mjesto na lijevoj strani dresa, a sada je zbog ove sponzorske “lente” prebačen u sredini, dok je na desnoj strani logo Umbra, proizvođača dresova. Predstavljanje dresa za domaće utakmice u novoj sezoni naišlo je, tko bi rekao, na katastrofalan primjer među navijačima.

Štoviše, neki smatraju da je garnitura toliko ružna da se radi o podvali, marketinškom triku koji bi trebao biti uvertira u predstavljanje “pravih” novih dresova. U prilog toj teoriji ide činjenica da veličina loga na dresovima engleskih klubova prema pravilima saveza ne smije zauzimati više od 250 kvadratnih centimetara.

 

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.