“Odlučili smo se na baš modernu verziju u rješenju prikazivanja čuvenog Paddy Power loga. To je jedna napredna, inovativna kompanija, zbog toga smo i uzbuđeni što surađujemo s njom. Novi logo je baš upadljiv zbog čega također pojačava i našu reputaciju inovativnog kluba”, govorio je danas u visokom kreativnom registru Sean Jarvis, čovjek koji je zadužen za sve komercijalne operacije u engleskom drugoligašu Huddersfieldu. U pitanju je, naravno, predstavljanje novih dresova.
Ali nakon što su se iz prvog preselili u drugi razred engleskog nogometa, Huddersfieldovi navijači dobili su i ovo:
Why the fuck have Huddersfield agreed to this?! That's awful. That's beyond bad. That's actually the worst and there's some horrendous kits for the coming season. https://t.co/MCRw9Z9vra
— Sean Chater (@nufcsean) July 17, 2019
Da, iz kluba kažu da se radi o modernoj varijaciji na tradicionalnu bijelo-plavu kombinaciju. Međutim, varijacija uključuje i maksimalnu dijagonalu od ramena do kuka kojom se reklamira glavni klupski sponzor — irska kladionica. Također, grb kluba je inače zauzimao mjesto na lijevoj strani dresa, a sada je zbog ove sponzorske “lente” prebačen u sredini, dok je na desnoj strani logo Umbra, proizvođača dresova. Predstavljanje dresa za domaće utakmice u novoj sezoni naišlo je, tko bi rekao, na katastrofalan primjer među navijačima.
Štoviše, neki smatraju da je garnitura toliko ružna da se radi o podvali, marketinškom triku koji bi trebao biti uvertira u predstavljanje “pravih” novih dresova. U prilog toj teoriji ide činjenica da veličina loga na dresovima engleskih klubova prema pravilima saveza ne smije zauzimati više od 250 kvadratnih centimetara.