Miralem Pjanić novo je zaštitno lice PES-a. A priča o suradnji Konamija i Juventusa je zanimljiva

Konami i Juventus potpisali su ekskluzivan ugovor o suradnji

Nova verzija popularnog PES-a (2020) najavljena je u znaku Juventusa, a priča o suradnji Konamija, izdavača igre, i talijanskog prvaka dosta je zanimljiva, barem u onom aspektu u kojem pokazuje da je konkurencija između najvećih europskih klubova prisutna i na virtualnim travnjacima.

Naime, Konami i Juventus potpisali su ugovor o suradnji koji omogućuje Konamiju da u igri momčad Juventusa bude licencirana, odnosno autentična. Takav ugovor Konami potpisuje i s drugim klubovima, ali ugovor s Juventusom specifičan je po tome što je ekskluzivan.

Drugim riječima, “pravi” Juventus postojat će samo u novom PES-u. U novoj FIFA-i talijanski prvak, recimo, zbog toga će biti preimenovan u Piemonte Calcio. Ali ekskluzivnost nije univerzalna pa će se ona odnositi samo na verzije nogometnih igara za konzole. Dakle, EA Sports će u verziji FIFA-e za osobna računala moći slobodno koristiti Juventusov brend.

Koliko će financijske koristi od ovog tipa suradnje imati i jedni i drugi teško je reći, ali zato nije teško reći da će od nje barem neke koristi imati Miralem Pjanić. Bosanskohercegovački nogometaš postao je amabasador eFootball PES platforme zbog čega će završiti na jednoj, specijaliziranoj naslovnici igre — vjerojatno u nekom posebnom, “juventusovskom” izdanju. Tko će biti na naslovnici “standardnog” izdanja još nije poznato.

Izdvajamo ovo samo kao zanimljivost, jer je Pjanić, tvrde upućeni, prvi “lokalni” nogometaš čija će fotografija biti na naslovnici neke nogometne igre. Pokušali smo se sjetiti još nekih sportaša i sportašica s ovih prostora koji su završavali na naslovnicama igara, ali baš i nije išlo — na pamet nam na ovoj razini padaju samo Novak Đoković i Ana Ivanović koji su završili na različitim izdanjima igre Virtua Tennis 2009, prvi na izdanju za osobna računala, druga na izdanju za SEGA-u. U nekom davnom dobu jedna je igra nosila ime Dražena Petrovića, a tu je i Mirko Filipović, na naslovnici igre domaće proizvodnje “Beyond Reality”. Naslov je zapravo dosta prikladan, a kako je to izgledalo možete se podsjetiti ovdje.

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.