Pivo je imaginarno, ali novac je pravi: Borussijini navijači skupili preko 80 tisuća eura za ugostitelje

Dortmundski klub pokrenuo je kampanju za pomoć lokalnim kafićima i restoranima

Nema veze što je pivo virtualno, novac je stvaran…

Prije nekoliko dana pisali smo o Borussijinoj inicijativi kojom je, uz pomoć navijača, željela financijski pomoći ugostiteljskim objektima u Dortmundu zatvorenima zbog krize izazvane koronavirusom. Kampanja je počela u nedjelju, a odmah je krenula davati i plodove…

Dakle, žuto-crni klub osmislio je platformu preko koje lokalni navijači mogu, preko aplikacije ili na internetskoj stranici, prisustvovati fiktivnom nedjeljnom nogometnom susretu, a, na zamišljenom putu do stadiona, bila im je dana mogućnost zaustavljanja na mapi kod poznatih lokala koje i inače posjećuju prije utakmice. Na tim su stajalištima donacijom od nekoliko eura mogli popiti pokoje imaginarno pivo ili pojesti kakvu digitalnu kobasicu, a prikupljen novac sjedao bi na račun ugostitelja koji su na mapu registrirali svoje lokale.

Do danas ujutro prikupljeno je nešto više od 80 tisuća eura pomoći lokalnim kafićima, restoranima i sličnim objektima.

Donacije se, pritom, još uvijek uplaćuju, a dortmundski navijači tako su samo još jedan primjer u nizu kontinuiranog iskazivanja solidarnosti tijekom teških vremena — podsjećamo, također pomažu starijima u kupovini. Tamošnji će ugostitelji, tako, ipak skupiti određen promet, a novac će im itekako trebati.

“Konobar, daj mi jedno Virtualno…”

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.