Prazne tribine, influenceri i imperijalistička arogancija — Cityjevi problemi s Ligom prvaka

Kako proizvesti hype?

U kojoj su mjeri Manchester Cityjevi navijači indiferentni prema utakmicama Lige prvaka koje se igraju na Etihadu baš sve govori kampanja koju je pokrenula klupska PR služba.

Situacija je zabrinjavajuća, očito, jer klub, pazite sad, aktivno traži influencere (muškarce, naravno) u dobi između 18 i 55 godine koji će na svojim korisničkim računima na društvenim mrežama svojim brojnim pratiteljima dočarati u kojoj je mjeri atmosfera na Etihadu tijekom utakmica Lige prvaka “električna”. Prema svemu što smo dosad vidjeli, dakle, nimalo lagan zadatak.

Za sve je zapravo kriv ždrijeb. Jer, kako stoji u opisu kampanje, ždrijeb Lige prvaka ove sezone donio je Cityju “tri relativno nepoznate momčadi”. S malo imperijalističke arogancije zatim se zaključuje kako će “najvjerniji navijači vjerojatno u manjem broju dolaziti na utakmice”.

Sinoćnje razbijanje Atalante na Etihadu, recimo, gledalo je manje od 50 tisuća navijača. Vjerojatno nikoga nije potrebno dodatno podsjećati na to da su druga dva kluba u Cityjevoj skupini zagrebački Dinamo i Šahtar.

Uglavnom, posljednji bitan uvjet za ovaj, prema tradicionalnim navijačkim kriterijima, doista neobičan angažman su sljedeći — barem pet tisuća pratitelja. Koliko smo shvatili, cilja se na Instagram. Što se tiče visine honorara, zainteresirani ga trebaju predložiti sami…

Tko zna čega ćemo se još sve nagledati.

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.