Prednja strana novog dresa Real Sociedada ostaje prazna. Klub ne želi imati veze s kladionicama

Izraz klupskog integriteta na kakav ne nailazimo često

Dobri stari Real Sociedad.

Real Sociedad i u idućoj će sezoni biti jedini klub u La Ligi kojemu neka kladioničarska kompanija nije jedan od sponzora. Baskijski klub nedavno je predstavio dresove za novu sezonu čija prednja strana ostaje — prazna.

Stvar je stavljena na referendum u prosincu prošle godine u kojemu je sudjelovalo 6638 članova kluba. Ishod nije bio upitan, a na kraju je prijedlog o sponzorskim ugovorima s kladioničarskim kompanijama odbačen većinom od 85 posto.

Međutim, odbacivanjem loga kompanije Betway s prednje strane dresa odbačena su tri milijuna dolara koji su u suprotnom mogli završiti u klupskom budžetu.

Glavni klupski sponzori trenuto su Macron kao dobavljač opreme, Coca-Cola, pivovara Keler i banka Kutxabank. Dakle, nekako će se snaći.

Cijena zato i nije tako velika — prvo zbog ljepote dresa, drugo zbog izraza klupskog integriteta na kakav ne nailazimo često.

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.