Romina predstavljanja pojačanja nastavljaju raditi čuda. Mhitarjan je spasio kenijskog dječaka

"Trinaestogodišnji dječak pronađen je i vraćen u svoju obitelj"

Uoči otvaranja prijelaznog roka Roma je ovoga ljeta osmislila unikatan koncept za predstavljanje novih igrača — paralelno sa fotografijom svakog pojačanja objavljena je i fotografija nestalog djeteta.

Postupak je bio jednostavan — video-zapis kojim se pojačanja predstavljaju podijeljen je u dva kadra, u lijevom se predstavlja novi igrač, dok se u desnom vrte fotografije nestale djece diljem svijeta zajedno sa svim potrebnim podacima za pružanje pomoći u njihovom pronalaženju.

Akcija je, ispostavilo se, urodila plodom. Prvo je, krajem kolovoza, spašeno dvoje nestale djece, a sada je pronađen i jedan dječak u Keniji.

Dječak, čija je slika prikazana u predstavljanju Rominog pojačanja iz Arsenala, Henriha Mhitarjana, pronađen je na isti dan kad je Armenac imao svoj debi u novom klubu. Da stvar bude još bolja, postigao je pogodak.

“Trinaestogodišnji dječak pronađen je i vraćen u svoju obitelj”, napisala je Roma na svom Twitter profilu.

Inače, kampanja je inspirirana videospotom američke rock grupe Soul Asylum, “Runaway Train”, koji je sadržavao imena nestale djece u SAD-u.

Nadamo se da će Roma i dalje uspješno poslovati na tržištu igrača.

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.