Uoči otvaranja prijelaznog roka Roma je ovoga ljeta osmislila unikatan koncept za predstavljanje novih igrača — paralelno sa fotografijom svakog pojačanja objavljena je i fotografija nestalog djeteta.
Postupak je bio jednostavan — video-zapis kojim se pojačanja predstavljaju podijeljen je u dva kadra, u lijevom se predstavlja novi igrač, dok se u desnom vrte fotografije nestale djece diljem svijeta zajedno sa svim potrebnim podacima za pružanje pomoći u njihovom pronalaženju.
Akcija je, ispostavilo se, urodila plodom. Prvo je, krajem kolovoza, spašeno dvoje nestale djece, a sada je pronađen i jedan dječak u Keniji.
🛑Brilliant news!
A 13-year-old Kenyan boy featured in the #ASRoma announcement video for @HenrikhMkh has been found safe & reunited with his family.
The club partnered with the amazing @missingchild_ke in July to raise awareness about cases of children missing in Kenya🛑 pic.twitter.com/MMQExRGj5a
— AS Roma English (@ASRomaEN) September 16, 2019
Dječak, čija je slika prikazana u predstavljanju Rominog pojačanja iz Arsenala, Henriha Mhitarjana, pronađen je na isti dan kad je Armenac imao svoj debi u novom klubu. Da stvar bude još bolja, postigao je pogodak.
“Trinaestogodišnji dječak pronađen je i vraćen u svoju obitelj”, napisala je Roma na svom Twitter profilu.
Inače, kampanja je inspirirana videospotom američke rock grupe Soul Asylum, “Runaway Train”, koji je sadržavao imena nestale djece u SAD-u.
Nadamo se da će Roma i dalje uspješno poslovati na tržištu igrača.