Okolnosti, ako se može tako reći, u posljednje vrijeme nisu povoljne samo za različite eSport projekte. Kada je riječ o rastu popularnosti, pažnju vrijedi posvetiti i — utrkama špekula.
Da, ozbiljni smo.
Koncept je star već šest godina. U pitanju je YouTube kanal Jelle’s Marble Runs iza kojeg stoje Jelle i Dion Bakker, a u sadržaju koji kanal izbacuje van špekule imaju funkciju sportaša…
U posljednjih dva tjedna zabilježen je izniman rast. U kontekstu sportske ponude koja nikada nije bila siromašnija, dio publike okrenuo se imitaciji Formule, odnosno ‘programu’ koji nosi ime “Marbula One”. (eng. marble, špekula)
If you're struggling for a sports fix right now, marble racing could be the perfect entertainment while you're stuck at home https://t.co/Z5BJxFkijY pic.twitter.com/6lcYtpU3pG
— CNN (@CNN) March 29, 2020
Uglavnom, u posljednja dva tjedna broj pretplatnika na kanalu narastao je za 339 posto i svaka utrka pregleda se više od milijun puta.
Pravila su blago rečeno jednostavna — set špekula ‘lansira’ se na stazu nakon čega posao preuzimaju zakoni fizike. Špekula koja prva prođe kroz cilj je ‘pobjednik’. Postoji i mogućnost klađenja…
Koliko ste očajni?