Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telesport.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

U Leganésu ovako najavljuju novu sezonu — izlaskom igrača na prepuni glavni trg

Leganés u prvom kolu dočekuje Osasunu

U povezivanju nogometnog kluba s lokalnom zajednicom neki klubovi u La Ligi još se uvijek selektivno drže staroškolskih principa. Društvene mreže? Naravno, ali s vremena na vrijeme i malo starog fizičkog približavanja.

Recimo, Leganés, o kojemu se u sličnom kontekstu ovdje već pisalo, četvrtu godinu zaredom novu sezonu u La Ligi najavio je ovako:

Dakle, predstavljanjem igrača kluba pred prepunim glavnim trgom, što pretpostavljamo ima učinka kada je posrijedi izgradnja veze između kluba i lokalnog stanovništva, a o djeci i da ne govorimo. Konkretno, što se tiče Leganésa razloga za optimizam i ovako dobar odaziv ima. U sedam pripremnim utakmica nisu bili niti jednom poraženi, a u subotu su protiv Albacetea uzeli i zlatni krastavac. A izgleda i da će Youssef En-Nesyri, njihov najbolji napadač, ipak ostati u klubu.

Prvenstvo otvaraju u subotu domaćom utakmicom protiv Osasune, a o tome kakav će ih ambijent čekati na Butarqueu vjerojatno i sami imate dovoljno dobru predodžbu.