Epidemija koronavirusa pogodila je sve nogometne klubove, a posebno teško niželigaše kojima je jedan od glavnih izvora prihoda prodaja ulaznica na domaćim utakmicama.
Dovoljno je, recimo, usmjeriti pogled prema Leipzigu. I dok će jedan ondašnji klub kroz sve ovo vjerojatno proći neokrznut, onaj drugi, stariji, vjerojatno neće biti iste sreće…
Sjajna kampanja za pomoć klubu u krizi osmišljena je tako baš u Leipzigu. Lokalni četvrtoligaš Lokomotive zamolio je zapravo navijače i sve zainteresirane za donacije u visini od jednog eura, a molbu je ‘zapakirao’ u priču zbog koje nam oči nisu baš suhe.
Naime, 8. svibnja Lokomotive će na stadionu Bruno Plache dočekati ‘nevidljivog protivnika’. Simboliku nije potrebno posebno objašnjavati, a cilj je sljedeći — na toj ‘utakmici’ srušiti najveći broj posjetitelja koji je uživo gledao jednu domaću utakmicu na istom stadionu.
Do sada je prodano više od 38 tisuća ovih ‘ulaznica’.
Gut zwei Tage läuft nun die Spendenaktion „Leute, macht die Bude voll!“
38.248 ist heute die Zahl des Abends.
Wie ihr sehen könnt, ist auch die erste virtuelle Zusatztribüne an Ort und Stelle.
? https://t.co/ExU50gMKqY ?#gemeinsamfürlok #leipzig #fußballpur #lokleipzig pic.twitter.com/QV31m6t3hl
— 1. FC Lok Leipzig (@1fclokleipzig) March 21, 2020
Ističu se dva ključna praga. Prvi je utakmica Rotation Leipziga protiv Bayern Münchena koja je odigrana 1955. godine i na kojoj je bilo 55 tisuća gledatelja, drugi utakmica Lokomotive i Bordeauxa u polufinalu Kupa pobjednika kupova 1987. godine na kojoj se, prema podacima navedenim na klupskim stranicama, okupilo nešto manje od 120 tisuća ljudi. (Službeni podatak pak bliži je brojci od 75 tisuća gledatelja.)
Ali u trenutačnim okolnostima nije niti posebno važno. Do 8. svibnja ostalo je i više nego dovoljno vremena…