Nova sezona Formule 1, koja je sa dobra tri mjeseca zakašnjenja počela prošle nedjelje na Spielbergu Velikom nagradom Austrije, počela je poput noćne more za momčad Ferrarija.
Scuderia se lani borila za pobjede s Mercedesom, ali je novu sezonu počela s ogromnim zaostatkom u konjskim snagama nakon nagodbe s FIA-om oko legalnosti svog turbomotora.
Ferrari je na VN Štajerske, koja se danas vozila također na Spielbergu, donio nove dijelove za svoj SF1000 u vidu nove podnice i drugačije konfiguriranog prednjeg krila.
LECLERC: "I apologised. Excuses are not enough at times like this. I'm disappointed in myself and let the team down.
"I am sorry even though it’s not enough. We don’t need that, the team doesn’t need that and I've put all the plans of the team in the bin."#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/z2YNTZNGer
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Ali Ferrari je jučer na kvalifikacijama bio tek 10. i 11. i sve je izglednije da ima tek četvrti ili peti najbrži bolid, daleko iza Mercedesa, Red Bulla i Racing Pointa, ali vjerojatno i McLarena i Renaulta.
Pobijedio je Lewis Hamilton ispred svog momčadskog kolege Valtterija Bottasa, ali na stazi je ponovo iskrilo između Propetih konjića.
Jer, kvalifikacije nisu označile kraj crvenim mukama; kao i lani na VN Brazila, Charles Leclerc i Sebastian Vettel su završili svoju utrku nakon međusobnog sudara i to u prvom krugu. Za razliku od Interlagosa, ovoga puta je Leclerc bio taj koji je skrivio sudar, zaplesao je na pasici i zabio se u Sebovo zadnje krilo.
Vrlo šeprtljav potez, za koji se nakon utrke odmah ispričao. Ferrarijeva sezona ide iz loše u goru…