Uoči otvaranja prijelaznog roka Roma je ovoga ljeta osmislila zanimljiv koncept za predstavljanje novih igrača — paralelno sa fotografijom svakog novog igrača koji je stigao u klub objavljena je i fotografija nestalog djeteta.
“Ovoga ljeta Roma će u svakoj objavi na društvenim mrežama u kojoj će predstaviti pojačanje pokušati povećati razinu društvene svijesti o nestaloj djeci na globalnoj razini”, stajalo je u službenom priopćenju kluba.
Postupak je bio jednostavan — video-zapis kojim se pojačanja predstavljaju podijeljen je u dva kadra, u lijevom se predstavlja novi igrač, dok se u desnom vrte fotografije nestale djece diljem svijeta zajedno sa svim potrebnim podacima za pružanje pomoći u njihovom pronalaženju.
I urodio je plodom.
Naime, Roma je jučer potvrdila kako je pronađen jedna djevojka kojoj se u kolovozu ovog mjeseca izgubio trag. Djevojka je na sigurnom i s njom je sve u redu. U međuvremenu, pronađeno je još jedno dijete s popisa, potvrdili su danas iz platforme Missing Child Kenya, iako identitet djeteta još uvijek nije poznat.
GOOD NEWS. Another child is home safe with family.Thanks to the power of sports and the strength of community. Thank you @ASRomaEN . https://t.co/Kc5Tj01ahP
— Missing Child Kenya Foundation (@missingchild_ke) August 23, 2019
Naravno, ne možemo tvrditi da su objave na Rominom Twitteru izravno dovela do pronalaska nestale djece, ali sigurno tom nije naškodila. U svakom slučaju, cijela priča nije ostala na razini marketinškog trika i to je na najvažnije.