HNS će potpisati ugovor po kojem će Hrvatski nogometni kup nositi i sponzorsko ime

Bit će to jedna kladionica, baš kao i u Nizozemskoj ili Portugalu

Već 19 sezona, uz ime Prve HNL stoji i ono sponzorsko. Najprije je za tu privilegiju i oglašavanje plaćala Zagrebačka pivovara, a posljednjih 14 godina i Hrvatski telekom, kroz razne svoje usluge i proizvode. Nije to rijetkost u Europi, sličan aranžman već godinama imaju i ligama Petice, ali i prvenstvima koje kvalitetom i jačinom sliče hrvatskom, poput onih u Austriji, Belgiji ili Poljskoj.

U dobrom dijelu tih zemalja, sponzorstva su prisutna i u nazivima Kupova, primjerice u Engleskoj. Takav slučaj dosad nije bio i u Hrvatskoj, ali i to će se uskoro promijeniti. Naime, kako doznaje portal nogometplus.net, u ponedjeljak će Hrvatski nogometni savez (HNS) objaviti potpisivanje sponzorskog ugovora s jednom domaćom kladionicom.

Većina je hrvatskih klubova u većem ili manjem obujmu pod sponzorstvom kladionica, a sad će i Hrvatski nogometni kup nositi i ime jedne od njih. Tako će Hrvatski kup pridružiti društvu istih natjecanja iz Armenije, Nizozemske, Poljske, Portugala i Rumunjske, koje također u dio svog naziva duguju nekoj od kladioničarskih tvrtki.

Jedan je to od značajnijih poteza novog predsjednika HNS-a, Marijana Kustića, a sponzorstvo će započeti već od ove sezone. Pretkolo je već završeno, a uskoro nam slijedi i prvo kolo, u kojem su uključuju i svi prvoligaši. Ti su susreti na rasporedu 22. rujna, kada će Dinamo kod Orijenta krenuti u obranu naslova, u 31. izdanju ovog natjecanja.

Pročitali ste sve besplatne članke ovaj mjesec.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Ovaj članak je dostupan samo pretplatnicima.

Za neograničeno čitanje Telesporta i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

X

Podržite oslobođeni sportski teritorij.

Za pristup i neograničeno čitanje Telesporta odaberite jedan od paketa.