Košarka, bejzbol, američki nogomet, hokej na ledu… i nogomet.
Sjedinjene Američke Države nemaju nogometnu tradiciju poput južnoameričkih divova poput Brazila, Urugvaja i Argentine, kamoli europskih nacija koje su sport proširile svijetom, ali nogomet je i tamo sve popularniji i popularniji.
Sunday's #EURO2020 Final on ESPN is the most-viewed Euro match ever in the U.S. – 6,488,000 viewers, up 43% from 2016's final#ITA #ENG peaked at 8,199,000 during penalty kicks
Through all 51 matches: 1,363,000 viewers, up 31% from 2016
More: https://t.co/CqT3I4bjHb pic.twitter.com/6Evw3pRDZz
— ESPN PR (@ESPNPR) July 13, 2021
Kvaliteta MLS lige podiže se iz sezone u sezonu, a ovogodišnji Euro dokazao je da europski nogomet ima i solidnu bazu u američkoj publici. Naime, ESPN, koji je prenosio turnir, objavio je da je finale između Engleske i Italije gledalo u prosjeku 6.488.000 gledatelja.
Riječ je o porastu od 43 posto u odnosu na finale između Portugala i Francuske 2016. i najgledaniji nogometni prijenos u SAD-u još od lipnja 2019. Tijekom raspucavanja brojka gledatelja narasla je preko osam milijuna, a time je srušen i prethodni rekord glednosti koji je držalo finale Španjolske i Italije uz 2012.