Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telesport.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

U Frankfurtu vole Europa ligu. U tri sata rasprodane su sezonske ulaznice za to natjecanje

Prodano je čak 40 tisuća pretplata za Europa ligu

Poznato da je da se u Njemačkoj u posljednje vrijeme postavljaju novi, visoki standardi navijačke kulture, a još jedan primjer tog procesa dobili smo baš danas.

Pa su tako iz Eintrachta potvrdili da su u roku od tri sata rasprodali 40 tisuća sezonskih ulaznica za domaće utakmice Europa lige, iako se sam klub tek treba kvalificirati u grupnu fazu natjecanja u kojemu je prošle sezone dogurao do polufinala i ispao od Chelseaja.

Ali aranžman od strane kluba je pošten, jer se na kraju plaćaju samo one utakmice koje i jesu odigrane.

Što stoji iza ovoga? Svakako, jednim dijelom uspjeh koji je klub u Europa ligi ostvario je prošle sezone. Drugim dijelom riječ je vjerojatno o najobičnijoj navijačkoj vjernosti. Kada bacimo pogled na posjećenost domaćih utakmica u Bundesligi prošle sezone, možemo vidjeti da se Eintracht nalazi na petom mjestu, i to samo zbog infrastrukturnih limita. Na domaće utakmice Eintrachta prošle sezone u prosjeku je dolazilo 49,765 ljudi, dok je bundesligaški kapacitet stadiona 51,500 od čega su 9,300 stajaćih mjesta. Budući da je kapacitete stadiona za europske utakmice 48,500, može se lako zaključiti kako će Waldstadion na svakoj biti popunjen do posljednjeg mjesta.