Real Zaragoza je jedan od najvećih španjolskih klubova, u to nema sumnje.
Zaragoza je osvojila šest titula Copa del Rey, veliku većinu svoje 87-godišnje povijesti provela je u Primeri, a ima i europski trofej.
U sezoni 1994./95. osvojila je Kup pobjednika kupova čuvenim Nayimovim lobom Davida Seamana u 120. minuti finala.
Istraživanje španjolske vlade iz 2007. ustvrdilo je da 2,7% ukupnog stanovništva navija za Zaragozu, što ju je tada činilo sedmim najpopularnijim klubom u državi, iza Real Madrida, Barcelone, Valencije, Athletic Bilbaoa i Atlético Madrida.
Međutim, vremena se mijenjaju. Zaragoza je u Primeri posljednji puta igrala prije šest godina, a lani je završila tek 15. u Segundi, samo šest bodova iznad zone ispadanja u treću ligu.
Pa ipak, navijači joj nisu okrenuli leđa. Zapravo, baš suprotno. Klub je objavio da je već sada prodao više od 20 tisuća sezonskih ulaznica za La Romaredu, stadion poznatih dugih mreža koji prima nešto manje od 35 tisuća ljudi.
To je već sada više nego što je lani uspjelo postići 12 od 20 španjolskih prvoligaša.
Real Zaragoza have already passed 20,000 season ticket holders with over a month to go until the new campaign.
To put into perspective how significant this is, they were one of just 9 Spanish clubs to average more than 20k last season. 12 of La Liga's 20 clubs did not. https://t.co/XwukqNkwcF
— Colin Millar (@Millar_Colin) July 15, 2019