Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telesport.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Brend je brend: Real Madrid i Manchester United i dalje su najvrjedniji klubovi na svijetu

“Učinke pandemije koronavirusa još nije moguće kvantificirati”, stoji u izvješću...

Konzultantska kompanija KPMG objavila je svoje godišnje izvješće o vrijednosti nogometnih klubova, već peto u nizu. Klubovi se rangiraju prema svojoj “poduzetničkoj” vrijednosti, to jest nakon analize profitabilnosti, popularnosti, sportskog potencijala, prihoda TV prava i vlasništva stadiona.

Procjene su posebno zanimljive jer stižu u kontekstu pandemije koronavirusa, iako dalekosežne posljedice još uvijek ostaju nesagledive.

“Pandemija je u svakom slučaju utjecala na vrijednost klubova”, stoji u izvješću. “Međutim, neposredne učinke još uvijek nije moguće kvantificirati.”

Izvješće obuhvaća 32 “najprominentnija” europska kluba.

Drugu godinu u nizu najvrjedniji europski klubovi u KPMG-ovom izvješću su Real Madrid i Manchester United.

Barcelona je zamijenila mjesto Bayern Münchenom. Liverpool se u odnosu na prošlu godinu popeo za dva mjesta, baš kao i PSG, dok je skok od jednog mjesta napravio i Tottenham. Na stepenici niže nalaze se Manchester City i Chelsea, a na dvije niže — Arsenal. Zastupljenost engleskih klubova u prvih deset mjesta na tablici, međutim, sve govori o financijskoj snazi Premier lige.

Puna verzija izvješća dostupna je OVDJE.